Workshop Jak využít efektivně interaktivní tabuli
  • Čtvrtek 18. října 2018
  • Studijní a informační centrum ČZU, Kamýcká 129, 16500 Praha 6 – Suchdol
  • Zelený salonek (236a, 1. patro, směrem ke Kartovému centru – sledujte zelené stopy na podlaze)
  • 9:30 – 14:00 hod.
  • maximálně 15 účastníků

 

Jak využít efektivně interaktivní tabuli

Máte při výuce k dispozici interaktivní tabuli? Nebo uvažujete o jejím pořízení? Pokud chcete využít tabuli naplno (a ne jen jako trochu jiné promítací plátno), seminář je určen právě pro Vás.

V průběhu semináře si účastníci vyzkouší, jaké nové pedagogické metody se dají využít při výuce s interaktivní tabulí. Budeme se zabývat kontraktováním, metodou výuky velkých myšlenek, Peer review, tvorbou myšlenkových map, Assesment learning, Hinge question. Také se zaměříme na to, jak využít interaktivní tabuli k reflektivním metodám pomocí Plickers, Zipgrade, Quiezzle, Khanovu akademii atd. Konkrétní zaměření bude zvoleno podle složení a zájmu účastníků.

Lektor: Jan Šimek

Jan Šimek je učitel na SŠ, mentor učitelů a transakční analytik pro oblast vzdělávání. Ve své praxi propaguje využívání moderních výukových metod ve výuce a opírá se při tom o svá studia Transakční analýzy. Kromě denní výuky a práce s učiteli má za sebou několik projektů, ve kterých působil jako mentor učitelů na různých školách napříč Českou republikou.

Odborná komise IVIG Asociace knihoven vysokých škol ČR ve spolupráci se Studijním a informačním centrem ČZU

Kontakty

Ing. Lenka Bělohoubková (předsedkyně Komise IVIG), e-mail: lenka.belohoubkova@vse.cz

Mgr. Kristýna Paulová (SIC ČZU), e-mail: paulova@sic.czu.cz

Upozornění: Max. počet účastníků: 15.

Pro všechny je účast bezplatná.

 Registrační formulář

Podmínky ochrany osobních údajů naleznete na https://akvs.cz/gdpr/.

Seznam účastníků
Aktuálně přihlášeno účastníků: .

Jak se dostanete na SIC ČZU

MHD: Ze stanice metra Dejvická autobusem 107 nebo 147 na stanici Zemědělská univerzita. Jízda trvá cca 8-10 min. Následně projít kampusem až k modré budově SIC.