Pracovní skupina pro elektronické informační zdroje (PS EIZ) ve spolupráci s CzechELib

Vás zve na prezenční setkání

Den EIZ – Komunita komunitě,

které se uskuteční 23. ledna 2025 v Ballingově sálu v NTK.

Přijďte si poslechnou ty, kteří spravují EIZ na vysokých školách, i tým Národního centra CzechELib. Na setkání zazní témata jako fungování zahraničních konsorcií, novinky ve standardu COUNTER, ale i zkušenosti vysokých škol s daty a poptávkou řízenou akvizicí (DDA a EBA) a výzvy ve zvedání povědomí o EIZ.

Z akce nebude pořízen záznam.

KDY: ve čtvrtek 23. ledna 2025, od 9:00 do 17:30

KDE: Ballingův sál, Národní technická knihovna (Technická 2710/6, 160 80 Praha 6)

PRO KOHO: lidé zabývající se správou EIZ na vysokých školách a jiných výzkumných institucích.

ZAHÁJENÍ REGISTRACE: 6. 11. 2024

UKONČENÍ REGISTRACE: 25. 11. 2024, nebo po vyčerpání kapacity

09:00–10:00 Registrace, ranní káva a čaj
10:00–10:15 Uvítání a úvodní slovo
10:15–10:45 Zahraniční konsorcia – jak to funguje jinde; zahraniční host (přednáška v angličtině)
10:45–11:00 Co je ICOLC a co dělají konsorcia sdružená v ICOLC
11:00–11:15 Životní cyklus e-zdroje v CEL od nominace po SZZ
11:15–11:35 Životní cyklus e-zdroje v CEL – workflow v ConsortiaManageru
11:35–12:05 Životní cyklus e-zdroje před CEL – jak se vůbec dojde k nominaci; zkušenosti z VŠ
12:05–13:00 Oběd
13:00–13:20 Stručný úvod do Seamless Access
13:20–13:50 Co je COUNTER. Co nového v COUNTER 5.1
13:50–14:10 Jaký podíl využívanosti v agregátorských databázích tvoří OA obsah? Využití CELUS pro analýzu (využití štítků)
14:10–14:45 Zkušenosti VŠ s DDA/PDA EBA/UBCM
14:45–15:15 Dobrá praxe propagace EIZ na VŠ – zvedání povědomí, výzvy, úspěchy
15:15–17:30 Q&A + networking + káva na rozloučenou
Kontakty
Registrace byla uzavřena.

V případě dotazů, či požadavků na změny napište na blanka.jankovska@upce.cz.

Registrace byla uzavřena.

V případě dotazů, či požadavků na změny napište na blanka.jankovska@upce.cz.