Chcete se dozvědět něco o lidech v knihovně nebo mimo její zdi?
Zavedli jste novou službu a nikdo o ni nejeví zájem?
Vnímají vás uživatelé jako půjčovnu knih a vy jim nabízíte mnohem víc?
Možná právě vám pomohou principy a metody designu služeb.

 

Závěrečný webinář ze čtyřdílné série bude zaměřen na často opomíjenou poslední fázi designového procesu – testování. Předchozí kroky nás dovedly do bodu, kdy máme v ruce jedno nebo více konkrétních řešení našeho problému. Jde ale skutečně o řešení, o které uživatel stojí? Můžeme něco změnit, aby bylo ještě lepší? Přehlédli jsme nějakou důležitou vlastnost? Bez testování se odpovědi na tyto otázky nedozvíme. Řekneme si, jak nápady levně a rychle vyzkoušet, než investujeme energii a zdroje do jejich plné realizace.

 

Služby 4: Ladíme chyby

KDY: středa 25. září, od 14.30 do cca 16.00

KDO BUDE PŘEDNÁŠET: Mgr. Zuzana Matulíková, Mgr. Pavla Martinková (obě FF MU)

KDE: online v MS Teams (odkaz bude zaslán pouze zaregistrovaným, záznam nebude pořizován)

REGISTRACE: od 13. 6. do 23. 9. 2024


Shrnutí webináře (co zaznělo, definice, pojmy, rady, tipy…)