Workshop
Blended learning v informačním vzdělávání – dobrá praxe a doporučení
- úterý 13. září 2022
- Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, Praha 3, Klub knihovny (mapa: https://goo.gl/maps/evXpxMwDb3c1eYyy9)
nebo online v MS Teams - 10–15 hod.
- hybridní akce pouze pro zaregistrované
- max. 33 prezenčních účastníků (jeden účastník z každé podporující vysoké školy a dva z každé participující) + možnost online připojení.
Každý účastník se musí zaregistrovat, ať už se bude účastnit prezenčně, či vzdáleně.
Workshop Blended learning v informačním vzdělávání – dobrá praxe a doporučení
Workshop pořádá Pracovní skupina IVIG AKVŠ v rámci Centrálního rozvojového projektu „Podpora blended learningu vysokoškolskými knihovnami (služby, zdroje, procesy)“. Je určen především učícím knihovníkům na jednotlivých zapojených vysokých školách. Jeho náplní bude analýza dobré praxe ze všech podkladů, co během léta pracovní skupina nashromáždí. Cílem by mělo být během workshopu vytvořit základ textu doporučení pro knihovny, jak co nejlépe podporovat blended learning. Součástí workshopu bude i sběr připomínek, identifikace inovací a případných „bílých míst“, tj. témat, která je třeba dále pokrýt.
Kontakt: Mgr. Kristýna Paulová (předsedkyně PS IVIG), e-mail: paulova@lib.czu.cz
Moderuje: Mgr. Kristýna Paulová (ČZU, Knihovna ČZU)
- část – seznámení s výstupy z:
- rešerše – Mgr. Andrea Kučerová (VŠE, Knihovna VŠE)
- dotazníkového šetření – Mgr. Tereza Schwarzová Matýsová (MU, Ústřední knihovna FF MU)
- část – diskuse a práce ve skupinách – Mgr. Kristýna Paulová (ČZU, Knihovna ČZU)
- část – shrnutí a nastínění dalších kroků – Mgr. Kristýna Paulová (ČZU, Knihovna ČZU)
Registrace bude otevřena 29. 8. a uzavřena 12. 9. 2022, nebo při naplnění kapacity.
Vzhledem k limitované kapacitě (33) je regulován počet účastníků – jeden účastník z každé podporující vysoké školy a dva z každé participující. V případě, že nebude kapacita naplněna, bude umožněna účast více účastníkům z jedné VŠ.
K dispozici jsou dva registrační formuláře – jeden pro prezenční účastníky a jeden pro účastníky, kteří se budou připojovat online.