Stáž pod křídly AKVŠ ČR 2022: MARKETING
Téma: Jak dát o sobě vědět aneb knihovník markeťákem
Termín: pondělí 6. 6. – středa 8. 6. 2022 (max. 15 účastníků)
Místo: Akademická knihovna Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Pořadatel:
Asociace knihoven vysokých škol ČR
Spolupořadatel:
Akademická knihovna JČU v Českých Budějovicích
Spuštění registrace: 8. 4. 2022
Ukončení registrace: 24. 5. 2022
Na všechny obědy zve AKVŠ, ostatní náklady hradí sami účastníci.
![knihovna-jcu](https://www.akvs.cz/wp-content/uploads/2022/04/knihovna-jcu.png)
„Lidé často neví, co chtějí, dokud jim to neukážete.”
„Tlačítka na obrazovce jsme udělali tak lákavá, že máte chuť je olíznout.“
Steve Jobs
Steve Jobs byl skvělý vizionář a také dokonale zvládal marketing. Jeho cílem bylo vytvořit produkt, který budou lidé milovat. Cílem stáže v AK JU je poskytnout prostor ke sdílení zkušeností a příkladů dobré praxe z oblasti marketingu knihoven. Stáž je určena pro všechny začínající i zkušené markeťáky z knihoven, kteří chtějí nahlédnout do naší marketingové kuchyně a s kolegy z jiných knihoven sdílet nápady, zkušenosti a vzájemně se inspirovat. Praktickým výstupem ze stáže bude návrh vlastního propagačního materiálu či návrh vlastní marketingové kampaně.