Stáž pod křídly AKVŠ ČR 2022: MARKETING
Téma: Jak dát o sobě vědět aneb knihovník markeťákem
Termín: pondělí 6. 6. – středa 8. 6. 2022 (max. 15 účastníků)
Místo: Akademická knihovna Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Pořadatel:
Asociace knihoven vysokých škol ČR
Spolupořadatel:
Akademická knihovna JČU v Českých Budějovicích
Spuštění registrace: 8. 4. 2022
Ukončení registrace: 24. 5. 2022
Na všechny obědy zve AKVŠ, ostatní náklady hradí sami účastníci.

„Lidé často neví, co chtějí, dokud jim to neukážete.”
„Tlačítka na obrazovce jsme udělali tak lákavá, že máte chuť je olíznout.“
Steve Jobs
Steve Jobs byl skvělý vizionář a také dokonale zvládal marketing. Jeho cílem bylo vytvořit produkt, který budou lidé milovat. Cílem stáže v AK JU je poskytnout prostor ke sdílení zkušeností a příkladů dobré praxe z oblasti marketingu knihoven. Stáž je určena pro všechny začínající i zkušené markeťáky z knihoven, kteří chtějí nahlédnout do naší marketingové kuchyně a s kolegy z jiných knihoven sdílet nápady, zkušenosti a vzájemně se inspirovat. Praktickým výstupem ze stáže bude návrh vlastního propagačního materiálu či návrh vlastní marketingové kampaně.