Registrační formulář na workshop č. 1

“Ale jak se o tom lidé dozvědí?” Marketing v knihovnách na sociálních sítích teoreticky a prakticky

Moderuje: David Humpolík (FSS MU)

Anotace: Sociální sítě jsou dobrý sluha, ale o to lepší pán – zvlášť když je knihovníci umí efektivně využít. Přijďte si to vyzkoušet na vlastní kůži a odnést si zpátky do své knihovny nejen poznámky, ale i praktické zkušenosti a inspiraci.

Čeká Vás půlhodinová přednáška na téma teorie a praxe využití sociálních sítí v marketingu a PR knihovny. Co funguje, co ne, do čeho investovat čas (i peníze) a co rovnou vyřadit. Vše podpořeno zkušenostmi z více než 6ti let praxe správy profilu Knihovny FSS MU.

Následovat budou praktické úkoly, které budete plnit v týmu s dalšími dvěma kolegy. Podle zadání a mentoringu stvoříte 5+1 příspěvěk na osvědčená a odzkoušená témata, které zaručeně přitáhnou pozornost. Zároveň společně nahlédneme i do tajemných zákoutí placené propagace a řekneme si argumenty, které přimějí ke schválení rozpočtu i toho nejtvrdohlavějšího ředitele/ředitelku.

Kapacita je omezena na max. 30 účastníků.

V tuto chvíli přihlášeno: 26 účastníků

Registrační formulář na workshop č. 2

Kontrola dodržování principů transparentnosti a dobré praxe ve vědeckých časopisech

ModerujíJiří Kratochvíl a Lukáš Plch (KUK MU)

Anotace: V rámci workshopu budou účastníci nejdříve seznámeni s problematikou tzv. predátorských časopisů a jejich způsobem hodnocení v Knihovně univerzitního kampusu (KUK) založeném na předchozích odborných analýzách. Následně budou účastníci sami za asistence zaměstnanců KUK hodnotit několik titulů.

Kapacita je omezena na max. 20 účastníků.

V tuto chvíli přihlášeno: 20 účastníků

Registrační formulář na workshop č. 3

Jak poskytovat zpětnou vazbu a nenaštvat!

Moderuje: Hana Březinová (INSPIRATA)

Anotace: “ Víš, Evo, to konečné zařazování vypadá dobře, ALE teda hrozně dlouho ti to trvalo, měla jsi to mít už dávno…ale jinak jsme rádi, že tě máme v týmu!“

Pokud je vám tato fráze povědomá, tak věřte, že nejste jediní, které zasáhl mor metody sdělování kritiky v podobě tzv. „sendvičové“ zpětné vazby. Proč se sendviče pro sdělování ZV už dávno nepoužívají? Přijďte si poslechnout, jak správně komunikovat kritiku, aniž by se ten druhý cítitl jako hlupák.

Sdělovat kritiku tak, abychom nepíchali do ega druhých je těžké, v práci, ve vztahu, …všude! Proto se tomu někdy radši vyhneme, abychom si tím neničili dobré vztahy. Dobrá zpráva je, že to jde! Během mé praxe ve firmách i ve vztazích se mi osvědčilo dodržení 4 jednoduchých zásad, jak kritiku sdělovat. Tyto zásady udělají i ze zdánlivě negativního tvrzení snadno přijatelnou zpětnou vazbu, kterou si lidé budou chtít poslechnout. Přijďte si prakticky vyzkoušet, jak na to.

NENÍ určeno pro vedoucí pracovníky (vedoucí oddělení, vedoucí/ředitele knihoven)!

Kapacita je omezena na max. 20 účastníků.

V tuto chvíli přihlášeno: 20 účastníků

Registrační formulář na diskuzní panel

Scientometrie a bibliometrie v prostředí vysokých škol

Diskutující: Mgr. Igor Hlaváč,  Mgr. Michal Petr, PhDr. Radka Římanová, Ph.D., Ing. Martin Souček, Ph.D.

Anotace: Cílem diskuzního panelu je zprostředkovat pohled odborníků z různých oborů a pracovních pozic v rámci prostředí vysokých škol na oblast scientometrie a bibliometrie. A to především v kontextu prostředí vysokých škol.

Kapacita není omezena.

V tuto chvíli přihlášeno: 32 účastníků